تعداد بازدید: 2301

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 24 شهريور 1387-0:0

کردان:در مورد مدركم بعدا" صحبت مي کنم

وزیر علوم: كردان عضو هيئت علمي دانشگاه نبوده است - وزيرکشور:من عضو هيئت علمي بودم!


نادران و زاکاني درباره مدرک کردان سئوال پرسيدند 

پيش از پايان جلسه علني روز يک شنبه مجلس، سوال نادران و زاكاني نمايندگان تهران از وزير علوم در خصوص ارزش علمي مدرك كارشناسي ارشد و دكتراي وزير كشور و وجاهت قانوني عضويت وي در هيئت علمي اعلام وصول شد.

موسي قرباني عضو هيئت رئيسه مجلس پيش از پايان جلسه علني امروز موارد اعلام وصولي را قرائت كرد.

وزیر علوم: كردان عضو هيئت علمي نيست

محمدمهدي زاهدي در پاسخ به سوالي درباره دستور رئيس جمهور براي بررسي مدرك مديران، گفت: وزارت علوم نامه اي را به داودي معاون اول رئيس‌جمهور تقديم كرده تا مديران فعلي دستگاههاي اجرايي مشخصات خود را به ما بدهند و يا راسا مدارك خود را به دولت ارائه كنند و مدرك مديران در سالهاي قبل از 84 نيز در نامه‌اي كه به مديريت توسعه و مديريت منابع انساني نوشته ايم، مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

زاهدي در پاسخ به اين سوال كه آيا كردان عضو هيئت علمي دانشگاه هست يا نه، افزود: آقاي كردان عضو هيئت علمي دانشگاه نبوده و دانشگاه آزاد هم اين موضوع را اعلام كرده است.

وي در پاسخ به سوال ديگري تصريح كرد: تا آنجا كه بنده اطلاع دارم داشتن سواد خواندن و نوشتن براي وزارت كافي است.

کردان:كرسنت ضرر دارد
وزير كشور قرارداد كرسنت با وضعيت كنوني را به ضرر ايران دانست و در پاسخ به سوالي درباره رشوه‌هاي كرسنت به برخي افراد ايراني براي انعقاد اين قرارداد، اظهار داشت: بخش پنهان پرونده كرسنت به من ارتباطي ندارد و چيزي نمي دانم.

علي كردان در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا در انتخابات آينده رياست جمهوري نظام جامع انتخاباتي اجرا مي شود يا خير، گفت: با اصل اصلاح قانون انتخابات و همچنين نظام جامع انتخاباتي كه تدوين شده است و بايد ويرايش شود، موافقم اما به فرصت بيشتري نياز داريم تا نظر همه گروه‌ها و كارشناسان و صاحب نظران را براي اجراي آن كسب و اعمال كنيم.

خبرنگاري از كردان پرسيد آيا شما تاكنون عضو هيئت علمي دانشگاه بوده ايد كه وي پاسخ داد: بله بوده ام، خبرنگار گفت اما وزير علوم همين چند دقيقه پيش در جمع خبرنگاران گفت كه شما عضو هيئت علمي نبوده ايد؟!

همين خبرنگار سوال ديگري را از وزير كشور مطرح كرد و افزود: شما با مدرك دكتراي افتخاري چطور عضو هيئت علمي بوديد كه كردان اظهار داشت: بعدا در مورد مدرك رسما با خبرنگاران صحبت مي كنم.(farsnews)


  • جعفر قربان پورپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 27 شهريور 1387-0:0

    آقایان سیاسیون مخالف وزیر محترم کشور توجه کنید : به جای جنگ قدرت ، اتحاد خدمت پیشه کنید و جایگاه قانونی وزیر محترم کشور که متعلق به نظام ، مردم و شهداست را خدشه دار نکنید . به الزامات قانون و رای مجلس احترام بگذارید . مخالفت با وزیر محترم کشور در شرایط حساس داخلی و بین المللی آسیب جدی به سرنوشت کشور و مردم است . برمنافع ملی پایبند باشید . فرصت سوزی نکنید . اتحاد خواست مقام معظم رهبری و مردم است . به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با هیات محترم دولت و نمایندکان التزام عملی داشته باشید تا آسیبی به ایران عزیز اسلامی نرسد . از صمیم قلب برای همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی سلامت و موفقیت دارم . جعفر قربان پور - کاندیدای فرهنگی سابق مجلس هشتم ساری


    ©2013 APG.ir